haafsa.blogg.se

En semi-ung mamma som jätte gärna vill ta uti med graviditets kilon. Fick en fin pojke 01.15. Gift med en underbar man och bor i Stockholm.

NaturDiet

Publicerad 2016-02-08 20:35:00 i Allmänt,

Här sitter jag och lyssnar på Rihannas nya single work efter att ha nattat min son. Nu kan jag äntligen slappna av och bara ta det lungt. 
 
Idag påbörjade jag ett helt nytt kapitel för mig. Det är äntligen dags att ta itu med min vikt. Jag är inte säker på hur mycket jag väger då jag har mens just nu. Men gissar på 86, usch ångest! Jag tänkte köra naturdiet renkur i 3 veckor för att kickstarta min viktresa och sedan köra kombinerad kur. Jag vill jätte gärna gå ner 16kg på 16 veckor. Jag tycker personligen att det låter ganska rimligt med tanke på att man gå ner mycket när man kör pulverdiet. Mitt mål är att gå ner till 70kg och sedan ta dem sista 5 kilorna i en lung takt. 
Körde min första dag idag, kändes faktist helt ok. Blev små hungrig men såg dock till att jag fick i mig bra med vatten. Jag märkte att när jag höll på att dammsuga att jag svettades som attan, blev helt blöt.
Tänkte ta ett glas vatten nu, titta på lite film eller serier och bara koppla av. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela